Programové Stvoření Multidimenzionality a Multidimenzionálních Světů: Stvořitelé jsou sami o sobě velice diskutabilní pojem. Je mnoho různých úhlů pohledu na Stvořitelskou činnost. Z našeho lidského úhlu pohledu, nám Stvořitelé Stvořili úplně všechno v našem životě, včetně nás samotných, zatímco z úhlu pohledu samotných Stvořitelů, si jen užívají svého života. Jejich skutečné postavení vůči nám lidem, je cosi jako vychovatel a učitel ve škole plné dětí, které touží také jednou vyspět a být dospělé. Nevím tedy, zdali takto mohu nazývat i "stáda poslušných oveček", které vždy tvoří převažující frekvenci dotyčné civilizace, ale alespoň jsou (alespoň někteří) natolik přizpůsobiví všemu, že splynou s davem, ať už k lepším či horším životním podmínkám. Stvořitelé jsou skutečně jako naši učitelé a většinou jsou též našimi průvodci. S jejich sférami a světy se to má následovně: Jsou to frekvenční sféra, která je hned nad námi, a tím jim nezbývá, než přijímat od nás všechno to, co my vysíláme v naší komunikaci. Právě zde se nejvíce projevuje rozdíl mezi Dušemi a jejich energiemi, které zažívají svou vlastní úplnost a kompletnost, a Dušemi a jejich energiemi, které zažívají své vlastní velké nedostatky a potřebují se doplnit, tedy, jak jsem již přirovnával, osobnosti, které ze sebe odrážejí svůj vlastní obraz, který je však rozložený jako puzzle s mnoha chybějícími dílky skládačky. Čím větší nedostatek, tím více reptání, stěžování si, pořád něco chtění, hádání se, předbíhání, upřednostňování sebe nad ostatními, sebestřednost, sobeckost, všechno chtění, hrabání jen pro sebe a své zájmy.. Tohle všechno od nás a námi vysílané musejí ty úplné a kompletní sféry neustále přijímat. Nic jiného jim nezbývá. Jsou hned nad námi a všechno to, co my vypustíme, putuje rovnou k nim. Měli s námi mnoho trpělivosti, ale poté, co jsme poškodíli jejich součást (viz. multidimenzionalita potravinového řetězce), pak již se námi museli zabývat mnohem přísněji a odpovědněji. Vytvořili tedy jakousi multidimenzionální školu s mnoha frekvenčními úrovněmi, třídami a posuny. Rozdělili neúplné Duše a jejich energie do několika úrovňových světů s rozdílnou frekvencí, kulturou a civilizačními návyky. Úplně všechno je pouze o vzájemné komunikaci. Komunikací se však nemá na mysli povídání si mezi sebou, řeč, názvosloví či gesta. Komunikace znamená dovednost umět se vždy a za jakýchkoliv okolností vyjádřit. Je to skutečný projev plně vědomé osobnosti. Nejde však o asertivitu. Plná a kompletní osobnost se vyjadřuje vždy jasně, plně a všeobsahujíc. Komunikuje tak, že z jejího projevu jasně cítíte kompletnost a ucelenost, tedy, jak vy říkáte, hojnost všeho. Cítíte, že se nacházíte uvnitř energií, které v sobě obsahují úplně všechno. Nic víc nepotřebují. Je to, jakokdyž máte před sebou obrovskou a těžkou knihu autora s nekonečnem popsaných stránek, která je zcela dopsaná až do samotného konce, plně přečtená i pochopená, její příběh i pointa mají hlavu i patu a jsou kompletní. Kompletní příběh je dopsán a uložen do Paměti. Může se započít příběh nový, aniž by existovali jakékoliv nezpracované resty z příběhu předešlého.. Takto se vyjadřují přes své osobnosti Duše a energie, které zažívají svou plnost, kompletnost a hojnost všeho. Je to komunikace a vyjadřování ucelených příběhů, kde si vždy můžete najít něco co s vámi souzní, co vám právě chybí, nebo co vám může posloužit jako příklad... S Dušemi a jejich energiemi, které zažívají svůj vlastní nedostatek a neůplnost, je to zcela jiné. Samý zmatek, obavy, chaos, strach, emoce, stěžování si, sebestřednost, mamonství a honění se za nesmysli... A teď se spolu tyto rozdílné světy musejí nějak domluvit. Ty kompletní musejí vyslechnout ty neúplné a vytvořit tak pro ně vhodný program. A funkce "Stvořitel" je na světě... A pojem Multidimenzionalita také... A teď k jednotlivým frekvencím a komunikaci. Komunikace plně znamená dovednost umět se vyjádřit. Stvořitelé jsou ve skutečnosti našemi učiteli, průvodci a vychovateli. Jakým způsobem s nimi komunikujeme, pokud zažíváme vlastní nedostatky? Až doposud jsem frekvenci přirovnával nejčastěji k vodě, ale nyní ji přirovnám k našemu lidskému emočnímu i Duševnímu vývoji. Stvořitel se chová pořád stejně, ale vždy záleží na tom, jak se k němu chováme my. Pokud zažíváme hodně veliké nedostatky, že ani nevíme kdo jsme, kam patříme, odkaď jsme přišli, co máme dělat.., potom se chováme jako malé, čerstvě narozené miminko. Stvořitelé se k nám chovají úplně stejně, tedy jako rodiče ke svému miminku. Miminko pořád brečí a křičí, neustále něco potřebuje, ale jeho rodiče-Stvořitelé se na něho pořád usmívají a radují se spolu s ním. Svět, který nám za těchto okolností náleží a který nám Stvořitelé vytvořili, pak je druhá dimenze, tedy svět, kde se v divočině a chaosu všeho učíme pochopit, kým vlastně doopravdy jsme. Je to úplně stejné jako s rodiči a jejich dětmi. Pokud mají rodiče právě narozené miminko, přichystali mu svět miminkovský, plný plýnek, dudlíků, chrastítek, spaní a nepochybně kojení. Čím více miminko roste, tím více poznává a objevuje světy nové. Následuje svět hraček, svět chození do školy.. Rodiče jsou pro své dítě úplně stejně hodnotní, jako je pro lidi Stvořitel... Pokud se ke svým Stvořitelům chováme tak, že vším chceme být a také si myslíme, že vším jsme, potom se pochopitelně mýlíme, ale Stvořitelé si s námi začnou hrát po našem, tedy naší hru. Je to dětská frekvence, kde si pořád na něco či někoho hrajeme, snažíme se tím být, ale pak klopýtáme o jeden omyl za druhým, dokud nepochopíme, že tím, na koho si hrajeme, jednoduše nejsme. Tohle je naše pozemská frekvence. Tedy třetí dimenze. Proč si myslíte, že máme tolik zaměstnání a vysokých škol? Tak na co si ještě chcete hrát? Chcete vládnout celému světu? Tak hurá do politiky. Chcete léčit a uzdravovat nemocné? Můžete být doktorem, léčitelem, šamanem, šarlatánem.. Nebo snad chcete vzdělávat a učit či vést ostatní? Potom můžete být učitelem, Duchovním vůdcem, ezoterikem, koučem, farářem, sektářem... Jednou si ale stejně musíte uvědomit, že tohle všechno je jen hra. Iluze a omyl. Snaha o to někam zapadnout a něčím být. Nebo si snad myslíte, že ostatní dimenze také udržují hyearchii, politiku, a vůbec globální a především globalizační pojmutí své planety a civilizace? V ostatních světech mají absolutní přednost rodiny a malé komunity, žádné globalizační diktáty a centralizovaný průmysl, obchod, či ekonomiku, to zde vůbec neznají... Až prokouknete omyly, začnete se ke svým Stvořitelům chovat úplně jinak. Dospěle a odpovědně. Již si nebudete hrát na koho chcete, ale doopravdy budete sami sebou. Vaše frekvence se úplně změní a ve své komunikaci již začnete uplatňovat své vlastní vyjadřování se. Již budete sami sebou, to jest pátá dimenze... Nic víc na tom skutečně není. Stvořitel si s vámi celou tu dobu jen hezky povídá, ovšem přizpůsobuje svou komunikaci té vaší. Pokud se chováte jako miminko, potom i Stvořitel s vámi jedná jako s miminkem. Je to pak samé "ťuťu, ňuňu". Pokud se chováte jako dítě, potom si i Stvořitel s vámi jen hraje. Přesně tohle čtu i v mnohých channelingových zprávách. Právě odtud přichází i iluze a klam. Je to jenom hra, která čeká na to, až dospějete a odložíte své hračky. A je toho skutečně moc, co je třeba odložit. Doslova přehodnotit celý svůj život, vztahy ve své rodině, ke svým dětem, ke své práci či živnosti, k majetku a vlastnění čehokoliv... Je vám už programové Stvoření a Stvořitelství jasnější? Programování nového světa vzniká vždy na základě komunikace. Stvořitel se vůbec nemění, je pořád stejný, ovšem komunikuje s vámi přesně jako odraz vašeho komunikování. Jakým způsobem se vy vyjadřujete ke svým Stvořitelům, tak se i Stvořitelé chovají k vám. A do takového, vám podobného světa, vás také pošlou. Už víte jak se vyjadřujete a co z vás vychází, pokud se k nim modlíte? ...